Livrare Gratuită peste 250 Ron

Livrare și Retur

EXPEDIERE si LIVRARE

Livrarea produselor se face prin firma de curierat rapid DPD, GLS si Sameday. Nu se fac livrari Duminica, si nici in zilele sarbatori legale. Alegerea firmei de curierat se face de catre vanzator in functie de adresa solicitata in comanda.

Livrarea produselor prin EMAG se face prin firma de curierat DPD si Sameday.

Transportul in orasul Bacau este gratuit. Cheltuielile legate de transport sunt suportate de client si vor fi specificate atat in procesul de plasare al comenzii, cat si dupa finalizarea acesteia. Pentru localitatile in care firma de curierat NU are acoperire nationala, se vor percepe taxe suplimentare, acestea fiind comunicate clientului inainte de livrarea comenzii. Platile acceptate de catre wts-online.ro sunt: plata ramburs, plata cu cardul si OP. Taxa de transport pentru expedierea comenzilor care nu depasesc greutatea de 30 kg, este de 24 de lei. Comenzile care au valoare mai mare de 290  lei, beneficiaza de  transport gratuit, exceptie fac coletele care depasesc greutatea de 30 kg. Pentru colete care depasesc greutatea de 30 kg, contravaloarea transportului va fi calculat in functie de tarifele impuse de catre firma de curierat cu care vom face expedierea.

Persoanele juridice sau fizce care beneficiaza de anumite discounturi, nu beneficiaza de conditiile de transport specificate mai sus .Livrarea produselor se face contracost  prin DPD, GLS sau Sameday, indiferent de valoare sau prin curierul agreat de destinatar .

Imaginile prezentate pe site sunt exemplificative, produsele pot sa difere de acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul etc.  In astfel de situatii cumparatorul este instiintat inainte de prelucrarea comenzii, produsele nefiind expediate decat cu acceptul acestuia. Caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate pe acest site se pot schimba fara o notificare prealabila. Valoarea maxima a obligatiilor wts-online.ro fata de  client in cazul lipsei din stoc a produselor sau a livrarii  necorespunzatoare a produselor cumparate este valoarea sumelor incasate de firma noastra de la respectivul client. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, wts-online.ro isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

Expedierea produselor comandate pe siteul  www.wts-online.ro se face in aceiasi zi pentru comenzile finalizate si confirmate pana la ora 12.00. Exceptand zilele de vineri si sarbatorile legale.

Durata de expediere a produselor depinde de stocul aferent. Livrarea se face in 24- 48 de ore de la confirmarea comenzii, in orice zona a tarii. Pentru  produsele care  nu se afla in depozitul nostru, ne asumam responsabilitatea ca in cel mai scurt timp un operator va comunica telefonic sau prin email durata de expediere a produselor comandate. Din momentul expedierii coletului,  sarcina in ce priveste livrarea sau intarzierile de livrare trec in responsabilitatea firmei de curierat.

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea continutului coletelor se fac in momentul livrarii de catre curier. In cazul in care in momentul livrarii coletul este deteriorat, clientul are sarcina de a solicita agentului firmei de curierat intocmirea unui proces verbal de constatare in care se mentioneza daunele, sau se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la aceste aspecte sunt nule. Incasarea sumei ramburs  se va face de agentul firmei de curierat care face livrarea in baza documentului lipit pe colet. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice sau pe mail.

Factura fiscala va fi trimisa in format electronic (Legea 571/2003) pe adresa de e-mail furnizata de client, nefiind necesara stampilarea si semnarea acesteia. Clientul poate solicita ulterior factura in format tiparit, semnata si stampilata, daca activitatea prestata impune acest lucru (persoana juridica) sau doreste pastrarea facturii in format tiparit.

 

Returnarea produselor

Conform legislatiei din Romania puteti sa returnati produsele cumparate de pe wts-online.ro in termen de 14 zile calendaristice de la cumpararea lor.

Produsul poate fi returnat doar in urmatoarele situatii:

  • produsele sa fie in stare foarte buna , sa nu fie folosite sau uzate;
  • sa nu prezinte urme de asamblare;
  •  ambalajul etichetele si acesoriile sa ramana intacte, inclusiv sigiliul;
  • in cazul tuturor materialelor perisabile/ consumabile folosirea lor chiar si o singura data nu mai permite returnarea lor;
  •  sa nu prezinte semne de utilizare;â
  • alte date referioroare la starea produselor se poate obtine contactandu-ne la nr de tel sau adresa de email

Daca produsul nu corespunde cerintelor clientului, se recomanda evitarea utilizarii si montarii lui. In cazul refuzarii produsului va rugam sa ne contactati in termen de 24 de ore de la primirea lui prin telefon sau e-mail pentru stabilirea detaliilor cu privire la retur. Consumatorul, are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina dumneavoastra, a consumatorului, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. In situatia in care doriti sa renuntati la un produs este obligatoriu sa ne trimiteti o instiintare prin email sau fax.

Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte (inclusiv ambalajul) si nu prezinta semne de uzura. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de 5 zile lucratoare. Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a refuza returul. Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in: Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta.Legislatia in vigoare se aplica persoanelor fizice.

Va rugam sa realizati o solicitare scrisa prin completarea Formularului de Retur

 

Conditii generale de returnare

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Cumparatorul, poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.

 

Garantii

Toate produsele ce se comercializeaza pe site-ul www.wts-online.ro au garantie 24 luni persoane fizice, si 12 luni persoane juridice. Garantia se acorda de la data cumpararii produsului si a montarii acestuia de catre o firma specializata in baza proces verbal de interventie si reparatie.

Produsele care urmeaza a fi schimbate/ returnate in perioada de garantie  se trimit la unul din punctele de lucru ale vanzatorului, insotite de o copie a facturii fiscale si a procesului verbal de instalare de catre firma specializata.  In baza solicitarii scrise a cumparatorului Garantia se solutioneaza la sediul SC Bemada SRL, prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea vanzatorului. Expedierea se va face prin intermediul curierului rapid agreat de SC Bemada SRL. Solutionarea garantiei se face in maxim 30 zile calendaristice.

Defectele vizibile se aduc la cunostinta in momentul efectuarii receptiei. Prin defect VIZIBIL se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a  produsului. Orice reclamatie ulterioara referitor la acest tip de defecte nu va fi luata in considerare.  Receptia se considera ca fiind efectuata in aceiasi zi in care produsul a fost livrat si/sau preluat de catre client sau un reprezentant al  acestuia.

Nu fac obiectul garantiei produsele care necesita desigilare pentru a putea fii utilizate (cartuse filtrante, membrane de osmoza inversa, cartuse in-line, cartuse ultrafiltrare,membrane de ultrafiltrare).

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta  prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente piese arse sau plesnite, etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate.

Vanzatorul este exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele au fost utilizate in conditii neadecvate : tensiuni de alimentare necorespunzatoare; supunerea la variatii mari de temperatura si presiune; socuri mecanice/termice sau de orice alta natura; manipulare incorecta; utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe;  intrarea in contact cu substante chimice sau a caror folosire nu este recomandata in procesul de montare sau inlocuire;  setari si instalari incorecte; prize fara impamantare; patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor; interventia mecanica sau plastica asupra produselor; interventia asupra echipamentelor de personal nespecializat; conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor; intrarea in contact a pompelor de apa cu lichide nefiltrate apa nefiltrata corespunzator. 

Echipa wts-online.ro va asigura in implicarea totala pentru a rezolva eventualele probleme aparute la anumite produse din cauze necunoscute sau care nu depind de noi.

SC Bemada SRL,  realizeaza campanii de promotii pentru produsele pe care le comercializeaza. Comerciantul nu are obligatia de a anunta in prealabil organizarea acestor campanii. In magazinul on line www.wts-online.ro clientii au posibilitatea de abonare gratuita la serviciul de newsletter unde pot fi anuntati in prealabil de existenta unor campanii de reduceri.

 

Date importante pentru  retur:

Date care trebuiesc luate in considerare in momentul in care se returneaza  unui produs

  • In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
  • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
  • In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. Acesta clauza se aplica conf. O.U.G Nr.34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G Nr.34/2014 .
  • Nu fac obiectul garantiei produsele care necesita desigilare pentru a putea fii utilizate (cartuse filtrante, membrane de osmoza inversa, cartuse in-line, cartuse ultrafiltrare,pompe de apa, electrovalve, orice produs care a fost folosit chiar si numai o data).
  • In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.

Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat rapid (exceptie Posta Romana). In cazul returului prin curier al unui produs aflat in perioada legala de returnare de 14 zile calendaritice, costurile de transport sunt suportate de catre vanzator.

Consumatorul este responsabil  in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic, Exemplu:consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Adresa Returnare Produse: SC Bemada SRL, str Republicii, nr 75 bis, loc Bacau, jud Bacau. Tel 0746717851.

Atentie: nu expediati produsul inainte de a avea acordul departamentului de retur, adresa de returnare a produsului poate fi diferita de cea a societatii, in functie de furnizorul respectivului produs!

In cazul in care produsul comandat nu corespunde prezentarii de pe site-ul www.wts-online.ro sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 14 zile calendaritice din momentul in care l-ati primit.

Pentru solutionarea unei solicitari pentru un produs care prezinta defectiuni, va rugam sa realizati o solicitare scrisa prin completarea Formularului de Retur. in care sa mentionati defectiunea si  numarul de factura.

 

 

Garanția calității
Ai nevoie de ajutor?
Livrare Gratuită peste 250 Ron

Retur gratuit in 14 zile
Oferim consultanță
GRATUITĂ
Ne gasiti pe SEAP